19 Aralık 2007 Çarşamba

Pars Narko Terör : PKK'lı Rus'un itirafları









Rus parayla PKK'lı olmuş. Örgüte girince çıkamamış. Anlattıkları filmlere konu olacak türden...
İşte, PKK’dan 2 yıl önce sevgilisi Filiz Bucak ile kaçarak Kuzey Irak’taki KDP peşmergelerine sığınan, ardından Habur Sınır Kapısı’na getirilerek güvenlik güçlerine teslim edilen ve yargılandıkları Diyarbakır 5'inci Ağır Ceza Mahkemesi tarafından ceza verilmeden serbest bırakılan PKK’lı Rusya uyruklu Vladimir Anatolıy Kopılov'un itirafları tüyler ürpertici cinsten...

İşte o itiraflar:

Sibirya’da doğdum. Kandil Dağı'ndaki Kanicenge, Hınere, Kalatuka, Dola Hırpape kamplarında tim komutanlığı yaptım. Rusya Havalimanında jeneratör teknisyeni iken, Moskova’dan uçakla Tahran’a giderek PKK’ya katıldım.

2 BİN DOLAR MAAŞ TEKLİFİ

Rusya’daki arkadaşım Vitaliv Razyvayev bana Irak devletine karşı savaşan PKK diye bir örgüt olduğunu ve 2 bin dolar maaş verdiğini söyledi. Ben de örgüte katıldıktan sonra bunların Türkiye’ye karşı savaşan ve Kürdistan diye bir devlet kurmaya çalışan örgüt olduğunu öğrendim.

3 AY SIĞINAKTA TUTTULAR

Benim ajan olduğumdan şüphelendikleri için 3 ay sığınakta hapsedildim. Örgütün elindeki antitank ve antipersonel mayınlar ABD ve İsrail’in bölgeye gönderdiği mayınlardır. PKK telsizleri Hollanda’dan getiriyor. Füzeler Ermenistan üzerinden kamplara ulaşıyor.

IRAK ORDUSUNUN SİLAHLARI PKK'DA

ABD’nin Irak’ı işgalinden sonra Irak ordusuna ait silah ve mühimmatın bir bölümü PKK’nın eline geçti. Savaştan sonra kamyonlarla Irak devletine ait silahlar bulunduğumuz kamplara getirildi.

ABD ORDUSUNDAN HEYET GELDİ

Örgütte iken Hakurk kampına rütbe ve seviyesini bilmediğim ABD ordusundan bir heyet gelip, Amed Malazgirt adlı PKK’lıyla görüştüler. Bize görüşmeyle ilgili bilgi verilmedi."

UÇAKLARA KARŞI STRELLA FÜZESİ

Sanıklardan İbrahim Baydan ile Vladimir Anatıloy Kopılov yasadan yararlanmak için mahkemede şu itiraflarda bulunmuştu:

Örgüt, Türk uçaklarına karşı motor ısısına güdümlü Strella füzeleri satın alıp Behdinan kampına yerleştirdi.Ben 10 yıl Haftanin, Behdinan, Hakurk, Kalatuka, Kandil, Gare ve Zagros dağındaki kamplarda takım komutanlığı yaptım. PKK’nın elinde Doçka uçaksavarın yanı sıra Rus yapımı ısıya duyarlı Strella füzesi var.

YASA ÇIKARSA ÇOK KİŞİ TESLİM OLUR

Örgüt mensupları psikolojik bunalım yaşıyor. Çünkü savaşmak istemiyor. Bunu dile getirmekten korktukları için ruhsal bozukluk içindeler. Birçoğu Avrupa Birliği sürecinde çıkan yasaları takip ediyor. Çıkacak olan yasalara göre çok sayıda kişi teslim olacaktır.”

0 yorum: